Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2020-01983 pályázat keretén belül fejlődünk

GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2020-01983 pályázat keretén belül fejlődünk

Sajtóközlemény


Komplex Infokommunikációs fejlesztés az Örökzöld Kertészet Kft.-nél

 

Európai Uniós forrás segítségével komplex infokommunikációs fejlesztésre került sor az Örökzöld Kertészet Kft. szombathelyi telephelyén, a GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2020-01983 pályázat keretén belül. A Vállalati komplex infokommunikációs és mobilfejlesztések, felhőalapú online üzleti szolgáltatások terjesztésének támogatása című pályázati kiírására benyújtott projekt 6,48 millió Forint vissza nem térítendő támogatásban és 8,1 millió Forint visszatérítendő hitelkeretben részerült.

 

Az Örökzöld Kertészet Kft.-t 2011.08.11. napon alapították, 9700 Szombathely, Páfrány utca 2/b. székhellyel, ami az alapítás óta nem változott. A Kft. a kezdetek óta rendelkezik a soproni fiókteleppel illetve egy telephely bővítésére került sor 2011. decemberében.  A vállalkozást azzal a céllal hozták létre, hogy mindkét városban dísznövény kereskedelmi tevékenységükkel álljanak a potenciális vevők rendelkezésére.

A vállalkozás az indulás óta nagy figyelmet fordít a mediterrán növények biztosítására is.

A növények kereskedelmén kívül a kertészkedéshez köthető, kiegészítő tárgyak, anyagok vásárlására is lehetőség van a telephelyeken (mint pl. kaspók, különböző virágföldek, adalék anyagok).  Az ismertség növekedésével egyre bővült a vállalkozás alkalmazotti létszáma is, azonban az elmúlt évekre a folyamatosan tartott 25 fős alkalmazotti létszám jellemző, szezonalitás nem releváns.

 

 

A kedvezményezett neve: Örökzöld Kertészet Kereskedelmi Termelő és Szolgáltató Kft.

A projekt címe: Komplex Infokommunikációs fejlesztés az Örökzöld Kft.-nél

Megvalósítás helyszíne: 9700 Szombathely, Páfrány u. 2/b.

A beruházás megvalósításának ideje: 2020.01.16 – 2021.10.12.

Beruházás összköltsége: 16.196.000 Ft

Elnyert, szerződött támogatás összege: 6.478.400 Ft

Konstrukció keretében igényelt kölcsön összege: 8.098.000 Ft.

Támogatás mértéke: 40 %

Hitel mértéke: 50 %

 

Beruházás rövid bemutatása:

 

A projekt célja az volt, hogy a vállalkozás új vállalatirányítási rendszer vezessen be. A projekt közvetlen eredménye tehát egy új rendszer fejlesztése, míg közvetett eredményként nevesíthető a munkafolyamatok gyorsítása, átlátható struktúra megteremtése és fenntartása.

 

A vállalatirányítási rendszer moduljai:

 

1.     Vállalati CRM, értékesítés terület

2.     Gyártási terület

3.     Kontrolling és döntéstámogatás

4.     Beszerzési, logisztikai terület

5.     Táv- és csoportmunka támogatás

6.     Pénzügyi, számviteli terület

7.     Internetes értékesítés (Vállalati webáruház)

 

A CRM az ügyfélkezelést teszi könnyűvé, átláthatóvá teszi az ügyfelekhez tartozó dokumentációk tárolását, kezelését és visszakereshetőségét.

A gyártás modul a beérkezett és kiszállított termékek, megrendelések és alapanyagok nyilvántartásához, keveréséhez, megrendelések előállításához volt szükséges.

A kontrolling a kimutatások, elemzések elkészítéséhez nyújt megfelelő háttér segítséget.

A pénzügyi modul lehetővé teszi a napi könyvelési feladat elvégzését, így házon belül elérhető a napi, aktuális eredmény, valamint vevői, szállítói adatok, pénztárjelentések.

A beszerzés, logisztika a raktárkészletek kezelését irányítja, valamint a megrendelések, hozzá kapcsolódó szállítói kondíciók listázást.

A táv-és csoportmunka a két telephely és rendszer használóinak irodán kívüli munkavégzését könnyíti meg, elérést biztosít a vállalkozás dokumentumaihoz, raktárkészletéhez akkor, ha az a telephelytől távol esik.

A vállalati webáruház az online értékesítés miatt volt szükséges.

 

A fentiek alapján a vállalkozás a projekt által kívánt célt elérte, a vállalkozás vállalatirányítási rendszere a kornak megfelelően realizálódott, modernizálódott.

A beszerzett rendszer segítségével a vállalkozás munkafolyamati felgyorsultak, technológiája fejlődött.

A rendszernek köszönhetően a vállalkozás akár még több megrendelést is el tud vállalni, hiszen az új rendszernek köszönhetően a rendelések feldolgozása, kiszállítása, készletek ellenőrzésének folyamata felgyorsult.

 

 

További információ kérhető:

 

Kovács András

06 70 339 9780

szombathely@orokzold.hu